مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-04سياسي

اجرای موفق طرح حاج قاسم سلیمانی در اهر


فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز از برگزاری موفق طرح حاج قاسم سلیمانی با تلاش بسیج و شبکه بهداشت در این شهرستان خبر داد و افزود: افتخار می کنیم که در اجرای این طرح ملی جزو شهرهای اول استان بودیم و بیشترین مورد بیماران را شناسایی و نسبت به درمان آن ها اقدام کرده ایم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز از برگزاری موفق طرح حاج قاسم سلیمانی با تلاش بسیج و شبکه بهداشت در این شهرستان خبر داد و افزود: افتخار می کنیم که در اجرای این طرح ملی جزو شهرهای اول استان بودیم و بیشترین مورد بیماران را شناسایی و نسبت به درمان آن ها اقدام کرده ایم.

سرهنگ پاسدار موسی صفی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر، گفت: تاکنون در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، از کل جمعیت شهرستان اهر به صورت محله به محله توسط بسیجیان سپاه ناحیه اهر در مناطق شهری، روستایی و عشایری مورد پایش و رصد قرار گرفته اند که شامل 126 هزار نفر به صورت خانه به خانه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در ایام فرا رسیدن عید تنها نگرانی از ورودی های شهرستان بوده که همشهریان اهری از سایر مناطق کشور از جمله از استان های جنوبی کشور به این شهرستان مراجعه می کنند، احتمال انتقال بیماری را خواهند داشت و باید در این خصوص افکار عمومی را در جهت لغو برخی مسافرت های غیر ضروری روشن کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای موفق طرح حاج قاسم سلیمانی در اهر

اجرای موفق طرح حاج قاسم سلیمانی در اهر