مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-04سياسي

نهج البلاغه کتاب قطعی زندگی در حکومت مهدی(عج) موعود


نهج البلاغه کتاب قطعی زندگی در حکومت مهدی موعود است و نهج البلاغه خوانی استراتژی بی نظیر و بی بدیل برای آماده کردن منتظران برای حکومت عدل مهدوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع در همایش مجازی فعالان مهدویت که امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: در قرآن، روایات و آنچه در کتب و مذاهب غیر اسلامی مانند مسیحیت در خصوص منجی آمده قید اصلی وجود دارد که در مباحث مهدویت از آن غفلت می شود و آن اینکه ما منتظر امامی هستیم که در کل زمین حاکم شود تا بتواند زمین را پر از عدل کند.

وی ادامه داد: قرآن و روایات مهدویت بر این نکته تاکید کردند که ظهور و حکومت عدل مهدوی شامل تمام جهان خواهد شد و اینکه خدا دست نگه داشته تا بشریت را مفتخر به رویت این امام کند این است که آمادگی زندگی در حکومت او را ندارند.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه در مباحث مهدویت توجه ها به موضوعات درجه دو و سه جلب شده است، گفت: معتقدیم تنها باقی مانده از عوامل تحقق غیبت این است که عده کسانی که فرهنگ زیست در حکومت امام معصوم را داشته باشند به حد نصاب نرسیده است، یعنی به تعداد حداقل نصاب افرادی نداریم که این فرهنگ را بدانند، بپذیرند و ملتزم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهج البلاغه کتاب قطعی زندگی در حکومت مهدی(عج) موعود

نهج البلاغه کتاب قطعی زندگی در حکومت مهدی(عج) موعود