مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-04اقتصادي

46 هزار مترمربع به گلخانه های کوار اضافه شده است


کارشناس مسئول گلخانه های شهرستان کوار در استان فارس اعلام کرد که اجرای طرح نهضت گلخانه ای موجب شده است تا 46هزار مترمربع به سطح زیر کشت گلخانه ای این شهرستان افزوده شود.

- ایسنا/فارس کارشناس مسئول گلخانه های شهرستان کوار در استان فارس اعلام کرد که اجرای طرح نهضت گلخانه ای موجب شده است تا 46هزار مترمربع به سطح زیر کشت گلخانه ای این شهرستان افزوده شود.

مهسا برزویی پنجشنبه 14 اسفند به خبرنگاران گفت: به دلیل برخورداری شهرستان از 310 روز آفتابی و سالانه کمتر از 15 روز دمای صفر و زیر صفر درجه سانتیگراد، از نظر فنی کوار دارای شرایط مساعد برای کشت گلخانه ای بوده و محصولات سبزی وصیفی شهرستان شهرت فرا استانی دارد.

او افزود: این شهرستان در تولید محصول سبزی و صیفی جزو مناطق پیشرو در استان به شمار می رود و برنامه ریزی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بر استفاده بهینه و افزایش بهره وری در منابع آب و خاک متمرکز است.

کارشناس مسئول گلخانه های کوار اضافه کرد: لزوم مدیریت منابع آبی، بازاریابی مناسب محصولات گلخانه ای و تامین سرمایه مورد نیاز در قالب تسهیلات دولتی از عوامل موثر در موفقیت طرح محسوب می شود.

بروزیی با اشاره به اینکه توسعه کشت های گلخانه ای موجب افزایش بهره وری، تولید محصولات خارج از فصل، ایجاد اشتغال و صرفه جویی در مصرف آب می شود، بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 هزار مترمربع به گلخانه های کوار اضافه شده است

46 هزار مترمربع به گلخانه های کوار اضافه شده است