مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-04اجتماعي

یکصد و سی و هفتمین مدرسه استثنایی کشور در پارس آباد کلنگ زنی شد


با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در استان اردبیل و به شکل ویدئو کنفرانسی یکصد و سی و هفتمین مدرسه استثنایی کشور در پارس آباد کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در مراسمی که صبح پنجشنبه در خانه معلم اردبیل و با حضور مدیران مناطق و ناحیه آموزش و پرورش برگزار شد، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: ساخت 137 مدرسه استثنایی بر اساس آمایش سرزمینی در کشور شروع شده که تاکنون عملیات احداث 90 واحد آموزشی از این تعداد به بهره برداری رسیده است.

سید جواد حسینی تصریح کرد: این مدارس در قالب طرح از خشت تا بهشت و با کمک خیرین در مناطق مختلف کشور در حال احداث و یا بهره برداری است که امیدواریم در استان اردبیل نیز بتوانیم هشت مدرسه را در قالب این طرح اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی به تنوع مدارس در حوزه استثنایی اشاره کرد و گفت: بخشی از این مدارس به صورت نظام حرفه ای و مهارتی طراحی و در حال اجراست تا دانش آموزان استثنایی از مهارت های آموزشی استفاده کرده و در بیش از 36 رشته دانش آموزان ناتوان ذهنی بتوانند مهارت های مورد نظر را یاد بگیرند.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افزود: قطعاً توسعه این مدارس می تواند با مشارکت و همکاری خیرین فضای خوبی را ایجاد کند که در استان اردبیل نیز امیدواریم با همراهی خیرین شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکصد و سی و هفتمین مدرسه استثنایی کشور در پارس آباد کلنگ زنی شد

یکصد و سی و هفتمین مدرسه استثنایی کشور در پارس آباد کلنگ زنی شد