مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-04پزشكي

مطالبه گری بدون منفعت طلبی کمک حال نظام سلامت است


رییس مرکز تحقیقات و سلامت دانشگاه علوم پزشکی فارس با اشاره به ضرورت ایجاد تعادل بین پیشگیری و درمان، گفت: برای کمک به نظام سلامت باید مطالبه گری ها بدون منفعت طلبی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران باقری لنکرانی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست تبیین مسائل و مجاری مطالبه گری تخصصی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان به صورت ویدئو کنفرانس، اظهار کرد: ارتقای سلامت ارزش افزوده بسیار مهمی برای جامعه به دنبال دارد.

وی با اشاره به وجود بیماران بسیار در مراکز درمانی که قابلیت پیشگیری داشتند، افزود: بیمار همواره از نظام سلامت توقع درخواست خدمت دارد و دولت نمی تواند از زیر بار این مهم شانه خالی کند.

وزیر اسبق بهداشت با اشاره به ضرورت ایجاد تعادل بین پیشگیری، درمان، نو توانی و باز توانی بیمار، گفت: برای کمک به نظام سلامت کشور باید مطالبه گری ها بدون منفعت طلبی باشد.

باقری لنکرانی با تاکید بر اینکه باید مسیر تمرکز نظام سلامت به سمت پیشگیری تغییر جهت دهد، تاکید کرد: هرگونه هزینه در پیشگیری و افزایش ارتقای سلامت، اثر بخشی و رضایتمندی بیشتری نسبت به درمان و باز توانی و نو توانی دارد و باید بین این دو موضوع تعادل برقرار شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه همگان به درمان توجه بیشتری دارند تصریح کرد: نوآوری در نحوه ارائه خدمات برای افزایش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری بدون منفعت طلبی کمک حال نظام سلامت است

مطالبه گری بدون منفعت طلبی کمک حال نظام سلامت است