مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-04سياسي

آغاز به کار بیست و ششمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر در 14 حوزه تخصصی


بیست و ششمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر ایران با میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی امروز آغاز به کار کرد.

- بیست و ششمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر ایران با میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم افتتاحیه این کنفرانس در دانشکده مهندسی کامپیوتر و با حضور و سخنرانی دکتر فرهاد یزدان دوست رییس دانشگاه خواجه نصیر، دکتر علی احمدی دبیر کنفرانس و دکتر جعفر حبیبی رییس انجمن کامپیوتر ایران آغاز شد و با سخنرانی دو سخنران کلیدی از خارج از کشور و پیام دکتر مهدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال در جلسات صبح ادامه یافت.

بنا بر اعلام علی احمدی دبیر برگزاری این کنفرانس ، به دلیل شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت شرکت کنندگان، این دوره از کنفرانس به صورت مجازی برگزار می شود.

بیست و ششمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر ایران دربرگیرنده 14 حوزه تخصصی مهم در زمینه علوم و مهندسی کامپیوتر است که محورهای اصلی آن شامل مورادی چون: سیستم های هوشمند و رایانش نرم، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق، پردازش متن و شبکه های اجتماعی، پردازش سیگنال و تصویر، کلان داده و رایانش ابری، سیستم های توزیع شده، شبکه های کامپیوتری، رایانش امن، مهندسی نرم افزار، معم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار بیست و ششمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر در 14 حوزه تخصصی

آغاز به کار بیست و ششمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر در 14 حوزه تخصصی