مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-04اقتصادي

برگزاری پویش «من یک پاکبانم» در همدان


معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به طرح هفته پاکسازی معابر سطح شهر گفت: پویش «من یک پاکبانم» نیز برای قدردانی از زحمات این قشر از جامعه انجام می شود.

- وحید علی ضمیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به طرح هفته پاکسازی معابر سطح شهر اظهار کرد: مدیریت شهری تصمیم دارد همانند سال های گذشته برای ترغیب شهروندان در اداره شهر و افزایش مشارکت شهروندی نسبت به اجرای این طرح اقدام کند.

وی با اشاره به آغاز طرح هفته پاکسازی از 16 تا 21 اسفندماه با هدف رسیدگی ویژه به وضعیت نظافت شهر همدان برای استقبال از بهار گفت: ضدعفونی تأسیسات و مبلمان شهری همچنان ادامه دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان اضافه کرد: فعالیت های مختلفی از قبیل نظافت، رفت و روب خیابان ها، شستشوی معابر محلات سطح شهر، جمع آوری زباله ها و خاک و نخاله های رها شده، رفع نواقص، جلوگیری از سد معابر عمومی، جمع آوری سرشاخه ها با همکاری نیرو های خدمات شهری و برنامه ریزی منسجم و تمام امکانات، تجهیزات در نظر گرفته شده برای این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با اجرای کامل این طرح حداکثر پاکسازی و مطلوبیت در سطح محلات و مناطق مختلف ایجاد می شود اضافه کرد: شهرداری در این طرح با 400 دستگاه انواع ماشین آلات و 2 هزار نفر نیروی خدماتی و نظارتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش «من یک پاکبانم» در همدان

برگزاری پویش «من یک پاکبانم» در همدان