مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-04سياسي

اخلاق مطلوب گم شده امروز جامعه است


استاندار فارس با بیان اینکه اگر قرار است خود را بزرگ جلوه دهیم باید به سمت و سوی ترویج اخلاق، دین و انصاف و عدالت حرکت کنیم، گفت: متاسفانه امروز مطلوب گم شده ما در جامعه، - ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه اگر قرار است خود را بزرگ جلوه دهیم باید به سمت و سوی ترویج اخلاق، دین و انصاف و عدالت حرکت کنیم، گفت: متاسفانه امروز مطلوب گم شده ما در جامعه، اخلاق است.

عنایت الله رحیمی پنج شنبه 14 اسفند در آیین گرامیداشت روز ملی درختکاری و کلنگ زنی باغ موزه هنر در شیراز بیان کرد: اگر به کارنامه چند ساله اقدامات عمرانی، توسعه ای و اقتصادی در فارس نگریسته شود، مشاهده خواهیم کرد که تحولی بزرگ و پیشرو در استان شکل گرفته است.

او با طرح سئوالی مبنی بر اینکه چرا عده ای تمایل ندارند مردم در جریان که موفقیت های دولت و نظام قرار بگیرند؟ گفت: چرا برخی نمی خواهند بیان شود تا سال 92 کمتر از 20 شرکت دانش بنیان در فارس داشتیم اما امروز به بیش از 200 شرکت رسیده است؟ در حالی که اینها توفیقات فرزندان خدوم مردم در دولت و عملکرد جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار فارس افزود: از دیرباز تا کنون از شیراز به عنوان شهر فرهنگ و ادب و اخلاق یاد شده و لذا در شرایط فعلی هم می طلبد که اخلاق و انصاف را در گفتار و کردار رعایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق مطلوب گم شده امروز جامعه است

اخلاق مطلوب گم شده امروز جامعه است