مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-04اقتصادي

افتتاح همزمان 16 پروژه شهرداری همدان/ شهرداری همدان منابع مالی ندارد


شهردار همدان از افتتاح همزمان 16 پروژه شهرداری خبر داد و گفت: شهرداری همدان منابع مالی زیادی ندارد در حالی که توسعه همدان نیازمند بهره مندی از منابع مالی قوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز 16 پروژه شهرداری همدان همزمان با بهره برداری از طرح های ملی در سراسر کشور افتتاح شد.

احداث پارکینگ طبقانی آقاحانی بیگ، اجرای بیش از 50 هزار تن آسفالت در سطح منطقه دو، پیاده روسازی در سطح منطقه دو، اجرای پروژه هدایت آبهای سطحی تقاطع رسالت، احداث پارک جنگلی اکباتان، بازگشایی و تعریض چندین معبر در سطح منطقه دو، اجرای چندین آبنما و نورپردازی در سطح منطقه دو و احداث باغ گلها از جمله پروژه هایی است که افتتاح و بهره برداری شد.

شهردار همدان در این مراسم با بیان اینکه این پروژه ها همزمان با روز درختکاری و افتتاح پروژه های شهرداری ها توسط رییس جمهور است اظهار کرد: پارک جنگلی اکباتان در 250 هکتار پیش بینی شده است که امیدواریم طی سال های آینده توسعه بیشتری یابد.

عباس صوفی با بیان اینکه پارک 100 هکتاری دیگری در حیدره در حال ساخت است گفت: این پارک ها فرامنطقه ای است و عملیات اجرایی آن به لحاظ وسعت و کاربری های مختلف آینده همدان را روشن تر خواهد کرده و گردشگران زیادی از خارج استان را پذیرا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان 16 پروژه شهرداری همدان/ شهرداری همدان منابع مالی ندارد

افتتاح همزمان 16 پروژه شهرداری همدان/ شهرداری همدان منابع مالی ندارد