مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-04اقتصادي

چاره جویی برای نجات صنایع دستی از رکود


سند بررسی راهکارهای خروج بازار صنایع دستی از رکود، با سه رویکرد جامعه شناسی، بازاریابی و مدیریت استراتژیک، توسط دفتر کمیسیون ملی یونسکو و شهرداری اصفهان تنظیم شده است؛ - ایسنا/اصفهان سند بررسی راهکارهای خروج بازار صنایع دستی از رکود، با سه رویکرد جامعه شناسی، بازاریابی و مدیریت استراتژیک، توسط دفتر کمیسیون ملی یونسکو و شهرداری اصفهان تنظیم شده است؛ سندی که بیش از 120 راهکار عمل گرایانه برای بهبود وضعیت صنایع دستی پیشنهاد می دهد.

محمد ایزدخواستی، دبیر دفتر یونسکو در شهرداری اصفهان، در آیین رونمایی از این سند اظهار کرد: یکی از مهم ترین وظایفی که سازمان یونسکو بر عهده دارد پاسداری و حفاظت از میراث ملموس و ناملموس بشری است و صنایع دستی یکی از مهم ترین حوزه های زیرمجموعه این میراث است.

وی ادامه داد: اصفهان با تکیه بر صنایع دستی خود، حدود 7 سال پیش به عضویت شبکه شهرهای خلاق جهان درآمد و از آنجا که مسئله صنایع دستی به عنوان مهم ترین حوزه تأثیرگذار در صنعت خلاق کشور قابل تأمل و بررسی است، دفتر کمیسیون ملی یونسکو با مشارکت شهرداری اصفهان، پیگیر مسائل آن شد.

دبیر دفتر یونسکو در شهرداری اصفهان گفت: بعد از شیوع کرونا اقدامات مشابهی در سراسر دنیا برای اخذ ایده و راهکار برای رفع مشکلات صنایع دستی انجام شد؛ برای مثال دفتر کمیسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره جویی برای نجات صنایع دستی از رکود

چاره جویی برای نجات صنایع دستی از رکود