مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-04سياسي

طرح «نهال هم عهدی با شهدا» در استان مرکزی اجرا می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در استان مرکزی از اجرای طرح «نهال هم عهدی با شهدا» در این استان به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی خبر داد.

- اراک- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در استان مرکزی از اجرای طرح نهال هم عهدی با شهدا در این استان به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر غلامرضا کریمی در حاشیه اجرای طرح نهال هم عهدی با شهدا: با اشاره به گرامیداشت یاد شهدا در ایام مختلف و به مناسبت های گوناگون گفت: خوشبختانه به برکت فرهنگ دینی و انقلابی کاشت نهال به یاد شهدا از چندین سال گذشته آغاز شده است.

وی افزود: در استان مرکزی از سال گذشته نهضت درخت کاری با یاد و نیت شهدا به برکت برگزاری کنگره شهدای استان شروع شد که در طی چندین مرحله در استان 6200 نهال کاشته شد و همه دستگاه ها و گروه های مردمی برای انجام این اقدام نیکو پای کار آمدند به طوری که که حتی برخی از خانواده ها در خانه ها، باغ ها و زمین های کشاورزی خود این اقدام را انجام دادند.

مدیرکل حفظ آثار استان مرکزی تصریح کرد: در آستانه هفته درختکاری، نهضت نهال کاری در دستور کار ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان قرار گرفته است و یکی از طرح هایی که در این راستا اجرا می شود طرح نهال هم عهدی با شهدا است که به طور متمرکز در استان انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «نهال هم عهدی با شهدا» در استان مرکزی اجرا می شود

طرح «نهال هم عهدی با شهدا» در استان مرکزی اجرا می شود