مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-04اقتصادي

62 دستگاه ماشین آلات عمرانی به سازمان شهرداری های کشور تحویل شد


امروز با حضور جانشین رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، 62 دستگاه ماشین آلات عمرانی که توسط یک واحد صنعتی در یزد ساخته شده، تحویل سازمان شهرداری های کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعدازظهر امروز آیین واگذاری بیش از 60 دستگاه ماشین آلات عمرانی که توسط یک واحد صنعتی در یزد ساخته شده، به شهرداری های کشور با حضور مسعود نصرتی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع و جانشین رییس سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور برگزار شد.

در این مراسم 62 دستگاه ماشین آلات عمرانی از جمله بکهولودر به ارزش 83 میلیارد تومان به شهرداری های کشور تحویل داده و قرارداد ساخت 40 دستگاه ماشین آلات عمرانی دیگر به ارزش 55 میلیارد تومان منعقد شد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع و جانشین رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات خوب اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری در تحویل تجهیزات و ماشین آلات سنگین عمرانی به شهرداری ها گفت: با توجه به اینکه استان یزد استانی صنعتی است، ظرفیت بسیار خوبی وجود دارد تا نیازهای شهرداری های کشور را در حوزه تجهیزات و ماشین آلات رفع کند.

مسعود نصرتی بیان کرد: در حال حاضر یکی از نیازهای عمده شهرداری های کشور نردبان آتش نشانی است که امکان ساخت آن توسط صنعتگران یزد وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 دستگاه ماشین آلات عمرانی به سازمان شهرداری های کشور تحویل شد

62 دستگاه ماشین آلات عمرانی به سازمان شهرداری های کشور تحویل شد