مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-04اقتصادي

ماشین آلات عمرانی شهرداری های استان یزد تحویل شد


62 دستگاه ماشین آلات عمرانی به ارزش 83 میلیارد تومان با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تحویل شهرداری های کشور شد.

- ایسنا/یزد 62 دستگاه ماشین آلات عمرانی به ارزش 83 میلیارد تومان با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تحویل شهرداری های کشور شد.

آیین واگذاری بیش از 60 دستگاه ماشین آلات عمرانی به شهرداری های کشور با حضور مسعود نصرتی معاون پشتیبانی و توسعه منابع و جانشین رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، محمد یارمند مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و جمعی از مسئولان شهرستان تفت در شرکت سنوپارس برگزار شد.

در این مراسم 62 دستگاه ماشین آلات عمرانی از جمله بکهولودر به ارزش 83 میلیارد تومان به شهرداری های کشور تحویل داده و قرارداد ساخت 40 دستگاه ماشین آلات عمرانی دیگر به ارزش 55 میلیارد تومان بسته شد.

مسعود نصرتی معاون پشتیبانی و توسعه منابع و جانشین رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات خوب اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری در تحویل تجهیزات و ماشین آلات سنگین عمرانی به شهرداری ها ، گفت: با توجه به اینکه استان یزد استانی صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماشین آلات عمرانی شهرداری های استان یزد تحویل شد

ماشین آلات عمرانی شهرداری های استان یزد تحویل شد