مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-05سياسي

سر و جانم فدای حضرت رقیه(س)


«عیب ندارد، من سر و جانم فدای حضرت رقیه(س)».

مصطفی پرید و مرا در آغوش گرفت و بوسید و رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سید حبیب الله حاجی میری، پدر شهیدان سید مصطفی و سید محسن حاجی میری صبح دیروز، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

سیدمحسن یکی از فرزندان، حاج حبیب الله، یازدهم فروردین سال 1340، در شهر قزوین به دنیا آمد، این شهید بزرگوار تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و پس از اخذ مدرک دیپلم به عنوان پاسدار اسلام در جبهه حق علیه باطل حضور یافت، سید محسن در بیست و ششم اسفند 1360، در شوش بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل شد، مزار این شهید اسلام در گلزار شهدای قزوین قرار دارد.

  شهید محسن حاجی میری در کنار شهید محلاتی   سید مصطفی یکی دیگر از فرزندان حاج حبیب الله،  سی ام شهریور سال 1345، در شهر قزوین دیده به جهان گشود، این شهید بزرگوار تا اول متوسطه درس خواند و پس از آن از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، سیزدهم آبان 1362، در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل گشت، مزار این شهید بزرگوار در گلزار شهدای شهر قزوین قرار دارد.

در بخشی از سپاهی انت قرار ده که به راستی سپاه تو پیروز است و مرا در حزب خود قرار ده که همانا حزب تو همیشه رستگار است و مرا از دوستانت قرار ده که همانا دوستان تو هیچ ترسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سر و جانم فدای حضرت رقیه(س)

سر و جانم فدای حضرت رقیه(س)