مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-05سياسي

برگزاری مراسم گرامیداشت پنجمین سالگرد رحلت آیت الله واعظ طبسی


مراسم گرامیداشت پنجمین سالگرد رحلت عالم مجاهد آیت الله واعظ طبسی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با فرارسیدن پنجمین سالروز رحلت عالم مجاهد آیت الله واعظ طبسی؛ تولیت فقید آستان مقدس رضوی، مراسمی از سوی آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و شورای عالی مدیریت حوزه علمیه خراسان رضوی امشب 14 اسفند ماه در رواق امام خمینی (ره) برگزار شد.

حجت الاسلام ناصر رفیعی سخنران این مراسم به تبیین شخصیت این عالم مجاهد پرداخت و گفت: آیت الله واعظ طبسی فردی بود که 37 سال خدمت خالصانه در جوار مرقد مطهر امام رضا (ع) را در پرونده داشت.

وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی همانند روحی بر پیکر ایران عزیز است، اظهار کرد: کشور ایران منهای این آستان مقدس مثل یک پیکر بدون روح است و حقیقتاً این مکان مرکز ثقل و پایتخت معنوی این کشور است.

حجت الاسلام رفیعی افزود: ایران اسلامی به برکت وجود امام رضا (ع) و برادران و خواهران این امام رئوف که در سراسر این کشور مدفون هستند، معنویت خاصی دارد.

این آستان مقدس تنها یک زیارتگاه برای زائران نیست بلکه مرکزی تمدن ساز و مکانی برای تعلیم، تربیت، هدایت و اصلاح جوانان، زنان و مردان جامعه ایران اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم گرامیداشت پنجمین سالگرد رحلت آیت الله واعظ طبسی

برگزاری مراسم گرامیداشت پنجمین سالگرد رحلت آیت الله واعظ طبسی