مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-05پزشكي

در روزهای آینده در خوزستان با یک فاجعه روبه رو می شویم


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه مگر با تعطیلی خوزستان چه اتفاقی می افتد؟ دو هفته خوزستان را تعطیل کنیم و در عوض جان مردم را نجات دهیم، - ایسنا/خوزستان رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه مگر با تعطیلی خوزستان چه اتفاقی می افتد؟ دو هفته خوزستان را تعطیل کنیم و در عوض جان مردم را نجات دهیم، گفت: متاسفانه رفتار ما متناسب با این ویروس جهش یافته نیست و اگر به موقع اقدام نشود و محدودیت های بیشتری اعمال نشود و مردم بیشتر مراقبت نکنند، در روزهای آینده در خوزستان با یک فاجعه روبه رو می شویم.

دکتر شکرالله سلمان زاده با اشاره به وضعیت قرمز جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: این مساله نشان می دهد که موارد ابتلای سرپایی، بستری و به تبع آن موارد مرگ در شرایط خوبی نیست و باید شرایط قرمز در هر سه شهرستان حوزه این دانشکده شامل آبادان، خرمشهر و شادگان حاکم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در حال حاضر به طور متوسط روزانه 200 تا 220 مورد بیمار سرپایی مبتلا به کرونا شناسایی و 50 مورد بستری می شوند.

به میزان بستری بیماران نیز بیماران دیگری ترخیص می شوند البته تنها در یکی دو روز گذشته نسبت موارد بستری به ترخیص پایدارتر شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در حال حاضر به جز بیمارستان شهید بهشتی آبادان، همه بیمارستان ها پذیرای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روزهای آینده در خوزستان با یک فاجعه روبه رو می شویم

در روزهای آینده در خوزستان با یک فاجعه روبه رو می شویم