مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-05سياسي

پیش بینی ساخت 3200 واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهرکرد


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت سه هزار و 200 واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهرکرد پیش بینی شده است.

- ابراهیم علیرضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به پیش بینی ساخت سه هزار و 200 واحد طرح اقدام ملی مسکن در مرکز استان چهارمحال و بختیاری، گفت: ساخت این تعداد واحد را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)   به عهده گرفته است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: 150 واحد در محله 39 و بقیه واحدها در محله 34 منظریه احداث می شود.

وی همچنین از اتمام کار گودبرداری زمین ها خبر داد و اضافه کرد: با تأمین مصالح مورد نیاز، به زودی ساخت واحدهای این طرح در شهرکرد آغاز می شود.

علیرضایی با اشاره به پیگیری معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی جهت رفع مشکل ترهین سند اراضی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن، عنوان کرد: مقرر شده است معاونت معماری و شهرسازی نیز در کمترین زمان موضوع الحاق زمین در لردگان به محدوده شهری و تصویب طرح تفکیکی اراضی لردگان و بن را پیگیری کند.

وی آورده متقاضیان را با توجه به ارزیابی صورت گرفته 260 میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: این مبلغ در طول دوره ساخت بر اساس ساختار و پیشرفت فیزیکی پروژه ها از متقاضیان اخذ می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ساخت 3200 واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهرکرد

پیش بینی ساخت 3200 واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهرکرد