مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-05سياسي

معافیت افراد با درآمد زیر 4 میلیون از مالیات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهرداد گودرزوند چگینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت ایرادات وارده به بودجه را برطرف کرده است، اظهار کرد: یکی از راه های خروج کشور از این شرایط توجه به سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری است، به این دلیل مجلس برای بار نخست بودجه را به دولت برگشت داد تا این سیاست ها در لایحه بودجه لحاظ کند.

وی یکی از مباحث مهم در بودجه سال 1400 را درآمدهای هزینه ای دانست و گفت: در بودجه ارائه شده توسط دولت 10 میلیون و 58 هزار و 639 میلیارد و 272 میلیون است که 950 هزار میلیارد آن مربوط به درآمدهای اختصاصی است.

عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس با اذعان به اینکه یکی از دلایل برگشت بودجه به مجلس وابستگی بیش ازحد به نفت بوده است، تصریح کرد: پس از رد کلیات بودجه توسط مجلس دولت سهم صندوق توسعه ملی تا فروش یک میلیون بشکه نفت را 20 درصد و بیش از یک میلیون بشکه را 38 درصد به این صندوق پرداخت کند که با این کار 40 هزار میلیارد تومان وابستگی بودجه به نفت کاهش پیداکرده است.

گودرزوند با تأکید بر توجه دولت به افزایش مالیات ها در بودجه سال 1400 بیان کرد: در بودجه ارائه شده توسط دولت در بخش مالیات ها  366 هزار میلیارد تومان درآمد در نظر گرفته شده که با افزایش 50 هزار میلیارد تومانی در این حوزه مواجه بوده و همچنین سهم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت افراد با درآمد زیر 4 میلیون از مالیات

معافیت افراد با درآمد زیر 4 میلیون از مالیات