مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-05سياسي

اسلام دین تعاون و همبستگی است/بخشش بهترین راه بندگی است


دین مبین اسلام، دین تکافل،تعاون و همبستگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا عبدالسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته دهگلان اظهار کرد: دین مبین اسلام دین تکافل، تعاون و همبستگی است و خداوند متعال انسان را تکریم و شریف نموده و به انسان ارزش و هویت بخشیده است.

وی با بیان اینکه انسان مسلمان وقتی به مرتبه عبودیت و بندگی خداوند متعال می رسد متوجه می شود که عبد و مملوک خداوند است، افزود: خداوند متعال به اهل ایمان اسباب و نعمت هایی ارزانی کرده که بهترین فرصت برای بندگی و جلب رضایت حق تعالی و اظهار خالصانه بندگی بخشش قسمتی از این نعمت های خدادادی در راه خیر و انفاق است.

به گفته وی، انفاق و بخشش تنها راه علاج بیماری های همچون رذالت و بخل است، خداوند متعال در قرآن کریم انسان های اهل ایمان را  به سرعت و سبقت در کار خیر دعوت  می نماید میفرماید (با انجام اعمال شایسته و بایسته) به سوی آمرزش پروردگارتان، و بهشتی بشتابید و بر همدیگر پیشی گیرید که بهای آن برای مثال، همچون بهای آسمان ها و زمین است و چنین چیز با ارزشی برای پرهیزگاران تهیّه دیده شده است.

وی اذعان کرد: آن کسانی که در حال خوشی و ناخوشی و ثروتمندی و تنگدستی، به احسان و بذل و بخشش دست می زنند و خشم خود را فرو می خورند و از مردم گذشت می کنند در صف نیکوکاران جایگزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام دین تعاون و همبستگی است/بخشش بهترین راه بندگی است

اسلام دین تعاون و همبستگی است/بخشش بهترین راه بندگی است