مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-05سياسي

پیشگیری از فرزندآوری خلاف تقوای الهی است


امام جمعه مشهد  با بیان اینکه یکی از مسائلی که با اصل تقوا در زندگی زناشویی منافات دارد مسئله پیشگیری از تولد اولاد است، گفت: پیشگیری از فرزندآوری خلاف تقوای الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد که ظهر جمعه در حرم مطهر رضوی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد با بیان اینکه مسئله ای که با آن روبرو هستیم و به مناسبت یادآوری یک شخصیت مؤثر در انقلاب مرحوم آیت الله طبسی باید به این مسئله توجه کنیم گفت: متأسفانه جوانان ما سابقه مدیریت های انقلابی را ندارند.

وی افزود: بنابراین وقتی جوانان وقتی برخی ناکارآمدی ها در مدیریت امروز کشور را می بینند، فکر می کنند مدیریت انقلابی همین چیزی است که در نحوه مدیریت امروز کشور می بینید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مرحوم آیت الله واعظ طبسی آستان قدس را به شکل سه هکتار خرابه تحویل گرفت، اظهار کرد: همه وسعت آستان قدس و حرم رضوی شامل صحن کهنه و صحن نو یا آزادی و انقلاب امروز است که در آن زمان اصلاً وضعیت مناسبی نداشت، و وضعی که در مدیریت قبل از انقلاب به وجود آورده بودند حرم رضوی را به آن روز انداخته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از فرزندآوری خلاف تقوای الهی است

پیشگیری از فرزندآوری خلاف تقوای الهی است