مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-05سياسي

انتخابات 1400 باید مبعثی برای تحولات اقتصادی کشور باشد


رفته رفته به یک مبعث در عرصه سیاست ِ چله دوم انقلاب اسلامی نزدیک می شویم، نقطه ای که برای آینده کشورمان بسیار حساس بوده و باید همگی مراقب باشیم که با انتخاب مسیر صحیح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کامفیروز، حجت الاسلام محمد تقی زاده ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ مبعث، بیان داشت: مبعث شریف ترین روز در سرتاسر هستی است، این روز بزرگ را محضر امام خامنه ای و شما مومنان و سروران تبریک گفته و از خداوند می خواهم که همه مارا از فیوصات آن بهره مند فرماید.

وی با اشاره به لزوم بررسی ابعاد مختلف بعثت، اظهار داشت: این روز از ابعاد و جهات گوناگون جای بررسی دارد، بعثت روزی است که در آن پیامبر اکرم با تبیین دقیق برنامه سعادت انسان ها، به آن ها قدرت انتخاب داد که یا مسیر فلاح را برگزینند یا راه شقاوت را.

تقی زاده افزود: مبعث از یک طرف، روز ارائه هدف و برنامه و از طرف دیگر روز انتخاب مردم است! رفته رفته به یک مبعث در عرصه سیاست ِ چله ی دوم انقلاب اسلامی نیز نزدیک می شویم.

نقطه ای که برای آینده کشورمان بسیار حساس بوده و باید همگی مراقب باشیم که با انتخاب مسیر صحیح، بعثتی در عرصه سیاست و اقتصاد کشور را رقم زده و با آفرینش هرگونه تخلفی را دارند اما نوبت به سایرین از جمله ایران که می رسد از حقوق اولیه خود یعنی خرید دارو و غذا نیز محروم می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 1400 باید مبعثی برای تحولات اقتصادی کشور باشد

انتخابات 1400 باید مبعثی برای تحولات اقتصادی کشور باشد