مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-05سياسي

بایدن کودن هیچ فرقی با ترامپ دیوانه ندارد


بایدن کودن هیچ فرقی با ترامپ دیوانه ندارد، آمریکا و شخص بایدن با حمله به مواضع نیروهای مقاومت می خواست اعلام کند که نمی خواهد از عراق خارج شود درحالی که ملت عراق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: بایدن کودن هیچ فرقی با ترامپ دیوانه ندارد، در 10 روز پیش با دستور مستقیم بایدن، آمریکایی ها به پایگاه امام علی در بوکمال در سایه خیانت دولت فعلی عراق حمله کردند و مواضع نیروهای مقاومت را بمباران کردند.

   امام جمعه نطنز افزود: آمریکا و شخص بایدن با این حرکت می خواست اعلام کند که نمی خواهد از عراق خارج شود درحالی که ملت عراق، مجلس و دارند که می خواهند هشدار بدهند که اگر برجام به نتیجه نرسد حمله نظامی نیز روی گزینه داریم.

    یعقوبی اذعان کرد: امروز همه جهان می داند که آمریکا در مسائل داخلی خود غرق شده و راه نجاتی ندارد و به فرمایش رهبری معظم انقلاب افول آمریکا نزدیک است، کما اینکه این جمله توسط گروه مقاومت بدون جواب نخواهد بود.

  امام جمعه نطنز ادامه داد: در دو هفته پیش کشتی رژیم صهیونیستی دریای عمان موردحمله قرار گرفت، در ابتدای حمله گفته شد که این کشتی مال فرصت ارزشمندی برای احیای طبیعت است و بر همه ما واجب است حتی یک درخت هم شده بکاریم که برای زندگی انسان این درخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن کودن هیچ فرقی با ترامپ دیوانه ندارد

بایدن کودن هیچ فرقی با ترامپ دیوانه ندارد