مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-05اقتصادي

هر ساله 10 هزار اصله نهال در دانشگاه رازی کاشته می شود


رییس دانشگاه رازی از افزایش چندبرابری توسعه فضای سبز در این دانشگاه طی سالهای اخیر خبرداد و گفت: هر ساله 10 هزار اصله نهال در دانشگاه رازی کاشته می شود.

- دکتر محمدابراهیم اعلمی ال آقا در آغازین روز هفته درختکاری در مراسمی که با عنوان پویش همکاشت، یک نهال، یک زندگی با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استانی، امروز(15 اسفند) در این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به افزایش قابل توجه توسعه فضای سبز در دانشگاه رازی، اظهار کرد: ظرف هفت سال گذشته فضای سبز دانشگاه را از 15 هکتار به 100 هکتار رسانده ایم.

وی به کاشت 105 هزار اصله درخت طی این مدت در دانشگاه رازی اشاره کرد و افزود: سال 1392 تعداد 15 هزار اصله نهال در این دانشگاه وجود داشت، اما اکنون این تعداد به 120 هزار اصله نهال افزایش پیدا کرده است.

رییس دانشگاه رازی با تاکید براینکه این دانشگاه نسبت به توسعه فضای سبز اهتمام جدی دارد، اعلام کرد: هر ساله 10 هزار اصله نهال در این دانشگاه کاشت می شود.

وی خاطرنشان کرد: از جهت آبیاری نیز تلاش کرده ایم تا این فرآیند بصورت سیستمیک باشد و مسائل محیط زیستی را رعایت کنیم، بنابراین آبی که برای آبیاری فضای سبز استفاده می کنیم، آب شرب نیست و بازیافت آب مصرفی دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر ساله 10 هزار اصله نهال در دانشگاه رازی کاشته می شود

هر ساله 10 هزار اصله نهال در دانشگاه رازی کاشته می شود