مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-05اقتصادي

کاهش 550 هزار تومانی سکه طی یک هفته اخیر/ حباب سکه در محدوده 350 هزار تومان


طبق تحلیل نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، وضعیت بازار سکه و طلا داخلی طی هفته ای که گذشت، ناشی از کاهش بطور متوسط 25 دلاری قیمت هر اونس جهانی، - طبق تحلیل نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، وضعیت بازار سکه و طلا داخلی طی هفته ای که گذشت، ناشی از کاهش بطور متوسط 25 دلاری قیمت هر اونس جهانی، نوسانات محدود ارز در داخل و کاهش تقاضا، روندی نزولی داشته است؛ بگونه ای که کاهش 550 هزار تومانی تا 100 هزار تومانی در تمامی قطعات سکه دیده می شود.

محمد کشتی آرای در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این روزها قیمت اونس جهانی به سبب بهبود اوضاع اقتصادی جهانی در حال کاهش است؛ اظهار کرد: شرایط اقتصادی دنیا باتوجه به واکسیناسیونی که در دنیا در حال انجام است، بیانگر نشانه های مثبت اقتصادی است و شاخص های اقتصادی دنیا نیز مثبت می شوند.

بنابراین تقاضا برای خرید طلا در بازارهای جهانی نیز به شدت کاهش یافته است و سبب شده طی چند ماه گذشته حدود 250 دلار هر اونس طلا کاهش قیمت داشته باشد.

این هفته نیز سیر نزولی قیمت طلای جهانی دیده شد و بطور متوسط هر اونس طلا 25 دلار کاهش قیمت پیدا کرده است نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: .

در بازارهای داخلی هم باتوجه به تثبیت نسبی نرخ ارز یا در حقیقت نوسانات محدود نرخ ارز هم (مسائل هسته ای و مباحث FATF که مطرح اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 550 هزار تومانی سکه طی یک هفته اخیر/ حباب سکه در محدوده 350 هزار تومان

کاهش 550 هزار تومانی سکه طی یک هفته اخیر/ حباب سکه در محدوده 350 هزار تومان