مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-05سياسي

شهروندان را به کاشت درخت تشویق می کنم


امام جمعه شهر خاوران با بیان اینکه هفته منابع طبیعی باید بیانگر عظمت پروردگار در خلقت هستی باشد، گفت: شهروندان را به کاشت درختان در جنگل شدید خاوران تشویق می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خفر، حجت الاسلام صحراییان در  آیین عبادی سیاسی شهر خاوران با اشاره به شهادت امام کاظم علیه السلام و تسلیت به امت حزب الله گفت: نسل این امام در کشور و استان ما پر رنگ است و مردم باید از وجود امامزادگان بهره ببرند.

او با بیان اینکه امام کاظم(ع) در سخا و کرم نیز شهره است افزود: در حدیث آمده که موسی بن جعفر(ع) مثل جد خود امیر المؤمنین(ع) صبور،بردبار و حلیم بوده است.

وی امام کاظم (ع) را آبرومند دنیا و آخرت دانست و ادامه داد: توسل و توکل در شهر کمرنگ شده ؛ باید همگان با توسل به اهل بیت(ع) برای رفع آلام و درد های جامعه دعا کنندف همچنین باید  به اهل بیت(ع) اعتماد کنیم نه امتحان! اعتماد به خدا و ائمه(ع) می تواند جامعه را دگرگون کند.

امام جمعه شهر خاوران با بیان اینکه هفته منابع طبیعی باید بیانگر عظمت پروردگار در خلقت هستی باشد افزود: شهروندان را به کاشت درختان در جنگل شدید خاوران   تشویق می کنم.

حجت الاسلام سید علی صحراییان به طرح از جمله کار های این هاست و هدفشان ارسال پیام به آنهایی است که به دوستان ایران اسلامی هشدار بدهند! بدانند و آگاه باشند ملت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان را به کاشت درخت تشویق می کنم

شهروندان را به کاشت درخت تشویق می کنم