مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-05سياسي

آیت الله علم الهدی: مدیری انتخاب کنید که وابستگی به دشمن در برنامه او نباشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، عنوان کرد: چند روز پیش مصادف با پنجمین سالروز فوت فقیه بزرگوار مرحوم آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و تولیت سابق آستان قدس رضوی بود و این هفته هم هفته احسان و نیکوکاری است که امیدوارم در این جهاد مؤثر متولیان را کمک کنید.

امام جمعه مشهد با اشاره به خدمات آیت الله واعظ طبسی و مدیریت وی، خاطر نشان کرد: برای نسل چهارم و سوم انقلاب از آنجا که متاسفانه سابقه جریان مدیریت های ابعاد مختلف را در گذشته نداشته اند وقتی امروز با بعضی ندانم کاری ها در حوزه مدیریت و اقتصاد و معیشت رو به رو می شوند، این گمانه بوجود می آید که نظام اسلامی یک نظام ناکارآمد است.

وی افزود: در حالی که ما اگر مدیریت نظام را در 42 سال گذشته در موقعیت های گوناگون بررسی کنیم دقیقا کارآمدی مدیریت نظام برای ما روشن خواهد شد، خدا رحمت کند آیت الله طبسی را که این آستان قدس را سه هکتار خرابه تحویل گرفت که صحن آزادی و انقلاب در منتهای خرابه بود و فقط این حرم مطهر دو صحن با شرایط نامناسب داشت.

آیت الله علم الهدی متذکر شد: روزی که آیت الله طبسی به بهشت رفت، این سه هکتار شد 53 هکتار صحن و رواق و این که شما می بینید، شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: مدیری انتخاب کنید که وابستگی به دشمن در برنامه او نباشد

آیت الله علم الهدی: مدیری انتخاب کنید که وابستگی به دشمن در برنامه او نباشد