مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 13:102021-03-05فرهنگي

آمادگی اقامتگاه های بوم گردی دره شهر ایلام برای سفرهای نوروزی


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دره شهر از آمادگی اقامتگاه های بوم گردی در روستاهای این شهرستان برای سفرهای احتمالی و اسکان گردشگران نوروزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمجتبی فرهادی اظهار کرد: با تجهیز اقامتگاه های بوم گردی در روستاهای دره شهر، امکان زندگی در کنار بومیان منطقه با اسکان در کمپ ها و خانه های بوم گردی برای گردشگران و مهمانان فراهم است.

وی افزود: گردشگران علاوه بر اقامت در این خانه ها و بهره مندی از آرامش و سکوت روستاها و جاذبه های طبیعی و تاریخی این مناطق، امکان بهره مندی از غذاهای محلی و سنتی و دیگر تولیدات عشایر و روستاییان از جمله صنایع دستی را دارند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دره شهر تأکید کرد: محیط آرام، بکر، طبیعی و دلنشین روستاها، آداب و رسوم مردم و تفریح و گردش در روستاها جاذبه هایی است که علاقه مندان بسیاری دارد، افراد خسته از زندگی ماشینی شهرها تمایل بسیار زیادی برای بهره مندی از آرامش و سکوت روستاها دارند.

وی، بازدید از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری را از دیگر امتیازهای اسکان گردشگران در اقامتگاه های بوم گردی این شهرستان عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اقامتگاه های بوم گردی دره شهر ایلام برای سفرهای نوروزی

آمادگی اقامتگاه های بوم گردی دره شهر ایلام برای سفرهای نوروزی