مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-05سياسي

نماینده ادوار مجلس:دولت ها معمولاً دچار حواشی می شوند


یک نماینده ادوار مجلس و فعال سیاسی اصلاح طلب با حضور در برنامه تلویزیونی «دستخط» به تحلیل شرایط روز کشور، عملکرد دولت و انتخابات پیش ر و پرداخت.

- یک نماینده ادوار مجلس و فعال سیاسی اصلاح طلب با حضور در برنامه تلویزیونی دستخط به تحلیل شرایط روز کشور، عملکرد دولت و انتخابات پیش ر و پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، متن کامل گفتوگوی حجت الاسلام علی عسگری در برنامه دستخط به شرح زیر است: مهمان این هفته برنامه دستخط متولد 1339 در نیشابور و از افراد شناخته شده حزب جمهوری اسلامی در خراسان بزرگ است.

کسی است که سابقه نمایندگی مردم مشهد و کلات در مجلس هفتم را دارد.

از مشاوران آقای هاشمی رفسنجانی، رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و از دوستان نزدیک ایشان هست؛ همچنین از همراهان، دوستان و مدیران آیت الله واعظ طبسی تولیت فقید آستان قدس رضوی بوده و مدیریت های مختلفی را در آستان داشته است و بعد از آن هم در دولت آقای حسن روحانی سمت های مختلفی را تجربه کرده، از جمله معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش و قبل از آن هم معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

الان هم در حوزه ارتباط دولت با روحانیون در دولت دوازدهم همچنان مشاوره می دهد و فکر می کنم حرف های گفتنی، هم از گذشته و هم از حال، داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ادوار مجلس:دولت ها معمولاً دچار حواشی می شوند

نماینده ادوار مجلس:دولت ها معمولاً دچار حواشی می شوند