مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-05اجتماعي

غرس 158 نهال به یاد شهدا در بهاباد


در راستای کنگره 4 هزار شهید استان و به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی وروز درختکاری 158 نهال به یاد 158 شهید این شهرستان با حضور فرمانداروجمعی از مسئولان درگلزارشهدای بهاباد غرس شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بهاباد، محمدمهدی خانی زاده بهابادی در مراسم روز درختکاری با  بیان این که روز درختکاری فرصت بسیار مناسبی است تا با کاشت یک نهال و توسعه فضای سبز، آینده فرزندان این مرز و بوم را با هوای پاک و سالم تضمین کنیم اظهار کرد: کاشت نهال و درخت در روز درختکاری به عنوان یک اقدام ملی خدا پسندانه است که سبب توسعه پوشش گیاهی و درختکاری می شود.

وی با اشاره به این که  هفته منابع طبیعی فرصتی مناسب در جهت احترام به محیط زیست ، احیاء آن و ترویج فرهنگ درختکاری است افزود: مدیریت حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز باید با مشارکت مردم انجام شود و با فرهنگ سازی مؤثر با کسانی که در جهت منافع خود اقدام به قطع و نابودی درختان می کنند مبارزه کرد.

فرماندار بهاباد، درختکاری ر ا برای دوستداران طبیعت و منابع طبیعی فرصت دوباره ای برای اهدای سبزی و طراوت به زمین دانست و بیان کرد: حراست از میراث طبیعی حراست از فرهنگ و هنر ما خواهد بود.

 مهناز ایمانی بهابادی رییس اداره منابع طبیعی بهاباد نیز ضمن تبریک هفته منابع طبیعی و روز درختکاری  با بیان این که درخت از گرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرس 158 نهال به یاد شهدا در بهاباد

غرس 158 نهال به یاد شهدا در بهاباد