مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 21:052021-03-05فرهنگي

راه اندازی «سینما مردم» در نهاوند


رابط جشنواره فیلم عمار در نهاوند با اشاره به راه اندازی «سینمامردم» گفت: مجموعه جشنواره عمار به منظور بهره مندی مردم در شهرها و مناطقی که سینما ندارد بخشی را با عنوان «سینما مردم» راه اندازی کرده که می تواند جای خالی سینما را در نهاوند پر کند.

-  اکرم حیدری در حاشیه اکران فیلم دیدن این فیلم جرم است در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: این فیلم از جمله فیلمهای خوب و ارزشی پر مخاطب است که در نهاوند همزمان با تهران و مراکز استانها به نمایش در آمده است.

وی با بیان اینکه استقبال مردم از این فیلم خوب بوده است افزود: با توجه به استقبال خوب مردم از پخش این فیلم، تا کنون سه مرحله در محل کانون بسیج با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ظرفیت یک سوم سالن به نمایش درآمده است.

رابط جشنواره فیلم عمار در نهاوند گفت: مجموعه جشنواره عمار به منظور بهره مندی مردم در شهرها و مناطقی که سینما ندارد بخشی را با عنوان سینما مردم راه اندازی کرده که می تواند جای خالی سینما را در نهاوند پر کند.

وی با بیان اینکه مرکزیت سینما مردم در کانون بسیج قرار دارد افزود: البته با وجود اینکه مرکز سینما مردم در کانون بسیج قرار دارد اما با درخواست مردم روستاها در مساجد و پایگاه های مقاومت روستایی نیز فیلم های مد نظر را اکران می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی «سینما مردم» در نهاوند

راه اندازی «سینما مردم» در نهاوند