مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-06سياسي

افتتاح کتابخانه مرکزی یزد با حضور معاون اول رییس جمهور


کتابخانه مرکزی یزد به عنوان یک طرح عظیم فرهنگی در سطح ملی با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

- ایسنا/یزد کتابخانه مرکزی یزد به عنوان یک طرح عظیم فرهنگی در سطح ملی با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

مراسم افتتاح کتابخانه مرکزی یزد امروز شنبه 16 اسفندماه پس از 25 سال انتظار با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مختارپور دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، معاونان و مدیران نهاد و نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و جمعی از مدیران و مسئولان استان افتتاح شد.

با افتتاح کتابخانه مرکزی یزد که با حمایت ویژه نهاد کتابخانه های عمومی کشور آماده بهره برداری شد، تعداد کتابخانه های مرکزی در کشور به 10 باب خواهد رسید و حدود 8 هزار مترمربع به سرانه کتابخانه ای کشور افزوده می شود و این امر، تحول بزرگی در فعالیت های فرهنگی و کتابخانه ای در سطح استان یزد پدید خواهد آورد.

ظرفیت پیش بینی شده منابع چاپی و غیرچاپی برای این کتابخانه 200 هزار نسخه است که از این تعداد 100 هزار نسخه در مخزن اصلی کتابخانه جای می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کتابخانه مرکزی یزد با حضور معاون اول رییس جمهور

افتتاح کتابخانه مرکزی یزد با حضور معاون اول رییس جمهور