مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-06اقتصادي

بهره برداری از کتابخانه مرکزی یزد پس از یک ربع قرن با حضور جهانگیری


بهره برداری از کتابخانه مرکزی یزد روز شنبه پس یک ربع قرن با حضور معاون اول رییس جمهوری در شهر یزد به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، این کتابخانه در مساحت 9 هزار متر مربع و با زیر بنایی هفت هزار و 790 متر مربع در  پنج طبقه در قلب بافت تاریخی یزد با هزینه ای بالغ بر 160 میلیارد ریال ساخته شده است.

   در سال 1374 کلنگ بزرگ ترین کتابخانه مرکزی در بافت تاریخی یزد به زمین زده شد اما به دلیل مسائل و مشکلات  اداری و مالی  در بلاتکلیفی به سرد برد تا اینکه در سال 93 با پیگیری مسوولان عملیات ساخت آن شروع و هم اکنون شاهد افتتاح آن هستیم.

  هم اکنون کتابخانه مرکزی یزد دارای بخش های گوناگون مخزن چاپی، کودک، نوجوان، نشریات، علم، نابینایان، ناشنوایان، نسخ خطی، چاپ سنگی و سربی ، کلاس آموزشی، کلاس آموزشی مبتنی بر رایانه، تالارهای مطالعه، تالار محققان، اتاق مطالعه گروهی، نگارخانه، اتاق های  مطالعه ویژه (VIP ) ، تالار کنفرانس و هم چنین بخش مدیریّت پایگاه های اطلاعاتی  است.

   تالارهای مطالعه همگانی با مساحت 571 متر مربع و با گنجایش تقریبی 300 نفر و نیز فضاهایی برای مطالعه خصوصی به گونه تک نفره و گروهی و هم چنین دو تالار محققان با مساحت 160 متر مربّع با ظرفیت 80 نفر در دو طبقه جداگانه برای خانم ها و آقایان فراهم شده و بخش کودک کتابخانه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از کتابخانه مرکزی یزد پس از یک ربع قرن با حضور جهانگیری

بهره برداری از کتابخانه مرکزی یزد پس از یک ربع قرن با حضور جهانگیری