مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-06سياسي

توزیع 7 سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمندان همدان


به همت حوزه های مقاومت خواهران و معاونت اجتماعی سپاه ناحیه همدان هفت سری جهیزیه و یک سری سیسمونی برای افراد کم بضاعت همدانی تهیه و اهدا شد.

- علی بقایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری مراسم اهدای هفت سری جهیزیه و یک سری سیسمونی بین نیازمندان همدان اظهار کرد: از خیرین و حوزهای خواهران بسیج در تهیه جهیزیه و سیمونی قدردانی می کنم.

وی بیان کرد: ما نباید فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با گروه های جهادی را که در تابستان و آذرماه سال 98  بود که فرمودند کارهای خوب باید تبلیغ و به مردم اطلاع رسانی شود فراموش کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: همه ما دارای زندگی و خانواده هستیم و می دانیم که تامین هرقلم از این جهزیه و سیمیونی ها چه هزینه کلانی دربردارد و این کار بسیار ارزشمند بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این کارها یک تکلیف است که البته نه تکلیف سازمانی، بلکه یک تکلیف انقلابی و ما از لحاظ اخلاقی وظیفه داریم به خانواده های نیازمند با حفظ کرامت خدمات رسانی را انجام دهیم.

بقایی با اشاره به اینکه این اقدام همت بلندی بوده که از انسان های بزرگ و با همت بالا انتظار بالایی هم می رود گفت: باید برنامه ریزی شود این کار را در ماه رمضان، هفته بسیج و دفاع مقدس با  تعداد بالاتری تکرار شود که هم دارای اثرات اجتماعی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 7 سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمندان همدان

توزیع 7 سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمندان همدان