مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-06ورزشي

دولت گرانی افسارگسیخته اجناس شب عید را مهار کند


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواستار ورود فوری دولت برای اعمال سیاست های نظارتی قوی در راستای کنترل قیمت ها در بازار شب عید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی کریمی فیروزجایی در جمع خبرنگاران گفت: دولت باید در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در خصوص مقابله با گرانی های فزاینده اقلام در بازار اقدام عاجل صورت دهد.

  نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اظهار نگرانی از گرانی سرسام آور برخی اقلام ضروری مانند مایحتاج روزانه و بویژه مرکبات و میوه ها افزود: گرانی این اقلام بویژه میوه ها در شرایط فراوانی آن نتیجه کمرنگ بودن ابزارهای کنترلی است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: دولت از ابزارهای نظارتی و کنترلی در اختیار برای تنظیم بازار استفاده مناسب نمی کند.

این مسؤول پارلمانی با اشاره گرانی شدید میوه ها و عدم انتفاع تولیدکنندگان از این شرایط یادآور شد: سودجویی دلالان و واسطه ها از این بازار آشفته نارضایتی تولیدکنندگان محصولات داخلی را برانگیخته است.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر ضرورت بسیج امکانات کشور برای مقابله با گرانی ها افزود: گرانی های منجر به تشدید نارضایتی عمومی در جامعه مشکوک و نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت گرانی افسارگسیخته اجناس شب عید را مهار کند

دولت گرانی افسارگسیخته اجناس شب عید را مهار کند