مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-06سياسي

پویش عیدی برای همه میدان شکرگذاری سخاوتمندان به خدا


پویش عیدی برای همه امروزه با تلاش خادمان ولی نعمتان انقلاب به میدانی برای سخاوتمندان و نیکوکاران تبدیل شده تا بار دیگر با دست های یاری گر خود سفره محرومان را رنگین و معیشت محرومان را بهبود ببخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در آستانه تحویل سال نو و به رسم هرساله مردم گیلان علاوه بر خانه تکانی های متداول، خانه تکانی دل ها را نیز فراموش نکرده و در پی آن شتافته اند.

گیلانیان امسال با شیوع ویروس کرونا از ابتدای فراگیری این بیماری در استان در قالب طرح های خودجوش مردمی نظیر کمک های مؤمنانه و مواسات به یاری همنوعان خود شتافتند و سر از پا نشناختند.

البته رسم یاری رساندن و کمک گیلانی ها تنها در بحران کرونا خلاصه نمی شود بلکه مردم دیار میرزا کوچک جنگلی در جنگ تحمیلی نیز بنا بر مستندات یک هزار کامیون کمک مؤمنانه را راهی مناطق عملیاتی دفاع مقدس کردند.

در ایام کنونی نیز محل جمع آوری کمک های مؤمنانه مردم استان بر سر میادین شهرها علم شده اند و خادمان محرومان در حال جمع آوری کمک های مردمی برای افراد کم برخوردار و بی بضاعت شده اند.

علاوه بر صندوق جمع آوری کمک های مردمی، کمیته امداد با دایر کردن چادرهای جمع آوری کمک های مردمی بر آن شده تا واسطه ای بین محرومان و برخورداران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش عیدی برای همه میدان شکرگذاری سخاوتمندان به خدا

پویش عیدی برای همه میدان شکرگذاری سخاوتمندان به خدا