مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-06اجتماعي

11 هزار و 348 سوادآموز در سال تحصیلی جاری در استان کرمان مشغول به تحصیل هستند


معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان از تحصیل 11 هزار و 348 سوادآموز در دوره های مختلف سوادآموزی در سال تحصیلی جاری در استان کرمان خبر داد.

- ایسنا/کرمان معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان از تحصیل 11 هزار و 348 سوادآموز در دوره های مختلف سوادآموزی در سال تحصیلی جاری در استان کرمان خبر داد.

محمد ضیاءالدینی گفت: 11 هزار و 348 سوادآموز در دوره های مختلف سوادآموزی در سال تحصیلی جاری در استان کرمان مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: از این تعداد سوادآموز، 8593 نفر ایرانی و 2755 نفر اتباع خارجی هستند که ضرورت دارد با نظارت کامل واحدهای نظارتی و مسئولان سوادآموزی، آموزش به بهترین شکل صورت گیرد.

ضیاءالدینی ضمن تبیین جایگاه مراکز یادگیری محلی، افزود: این مراکز، فرصت مناسبی هستند تا بزرگسالان بازمانده از تحصیل بتوانند متناسب با نیازهای زندگی خود از برنامه های متنوع آموزشی و مهارتی استفاده کنند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: در حال حاضر 20 مرکز یادگیری محلی در استان، مجوز فعالیت دارند که از این تعداد چهار مرکز به عنوان مراکز پیوند سواد و زندگی انتخاب شده اند که علاوه بر آموزش دوره های سواد آموزی، آموزش مهارت های بومی و محلی را با شعار هر سوادآموز-یک مهارت در دستور کار قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار و 348 سوادآموز در سال تحصیلی جاری در استان کرمان مشغول به تحصیل هستند

11 هزار و 348 سوادآموز در سال تحصیلی جاری در استان کرمان مشغول به تحصیل هستند