مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-06سياسي

چرخ اقتصاد می چرخد یعنی یک چهارم کردن ارزش پول ملی؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی صوفی درباره سخنان رییس جمهور مبنی بر اینکه به قولمان عمل کردیم، هم چرخ سانتریفیوژ می چرخد و هم چرخ اقتصاد ، - وزیر تعاون در دولت اصلاحات گفت حتی اگر برجام احیا شود، چرخ اقتصاد و زندگی مردم به این سادگی که روحانی می گوید نخواهد چرخید و همین حالا هم چرخ اقتصاد لنگ می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی صوفی درباره سخنان رییس جمهور مبنی بر اینکه به قولمان عمل کردیم، هم چرخ سانتریفیوژ می چرخد و هم چرخ اقتصاد ، اظهار داشت: در این چند ماه یا حتی چند سال اخیر همه مردم مشاهده کردند که هم چرخ زندگی لنگ بوده و هم چرخ سانتریفیوژ؛ یعنی هر دو با چالش در فعالیت عادی مواجه بوده است.

وی می افزاید: یک سؤال مطرح می شود اینکه حتی اگر برجام هم احیا شود، آیا چرخ زندگی مردم هم به چرخش خواهد افتاد؟ این یک سؤال مهم است و باید پاسخ دقیق به آن داد.

در پاسخ به چنین سؤالی بنده معتقدم چرخ زندگی مردم در این روز ها نه تنها نمی چرخد بلکه از اساس گریپاژ کرده، به طور کامل ایستاده و در واقع بدتر از این حالت در زندگی مردم قابل تصور نیست.

عضو شورای (منحله) سیاستگذاری اصلاح طلبان همچنین گفت: باید این را هم بگویم که بعید می دانم با احیای برجام هم بتوان چرخ زندگی مردم را به این سادگی ها که آقای روحانی می گوید به چرخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ اقتصاد می چرخد یعنی یک چهارم کردن ارزش پول ملی؟!

چرخ اقتصاد می چرخد یعنی یک چهارم کردن ارزش پول ملی؟!