مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-06اجتماعي

پروژه مترو شیراز نمادی از توان مهندسی ایران است


رییس طراحی و مهندسی سازمان حمل و نقل ریلی شیراز، با اشاره به اجرای سه پروژه همزمان در مقیاس شهری در خط دوم مترو، تاکید کرد که مترو شیراز نمادی از توان طراحی و مهندسی متخصصان ایرانی و عزم برای پیشرفت است.

- ایسنا/فارس رییس طراحی و مهندسی سازمان حمل و نقل ریلی شیراز، با اشاره به اجرای سه پروژه همزمان در مقیاس شهری در خط دوم مترو، تاکید کرد که مترو شیراز نمادی از توان طراحی و مهندسی متخصصان ایرانی و عزم برای پیشرفت است.

محمدحسن رضایی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: ساخت سکو ایستگاه خط دو زیر ایستگاه خط یک و لینک ارتباطی بین خط یک و دو از جمله این پروژه هاست.

او با اینکه ساخت یک سازه به صورت تونل با 270 مترمربع طول نیز در مراحل پایانی ساخت قرار دارد، افزود: پس از آن ساخت بتنی سازه آغاز خواهد شد.

کف این سازه ریل گذاری و نهایتا ریل خط یک به ریل خط دو از طریق این سازه متصل خواهد شد.

رییس طراحی و مهندسی سازمان حمل و نقل ریلی شیراز ادامه داد: سوزن لینک ارتباطی در خط یک نیز نصب شده و آماده است که ریل گذرای انجام شود و از این طریق امکان انتقال قطار خط یک به دو خط دو میسر می شود.

به گفته رضایی، یک سازه دیگری هم به جز لینک ارتباطی در حال ساخت است که به کراس اور معروف است و چند تا مقطع تونلی در این سازه ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مترو شیراز نمادی از توان مهندسی ایران است

پروژه مترو شیراز نمادی از توان مهندسی ایران است