مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-06حوادث

انفجار شدید ساختمانی در مرکز تهران


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار شدید یک ساختمان اداری در مرکز تهران به دلیل نشت گاز خبر داد.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار شدید یک ساختمان اداری در مرکز تهران به دلیل نشت گاز خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: وقوع حادثه انفجار در یک ساختمان در ساعت 6:11 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 18 را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در خیابان سپهبد قرنی بالاتر از طالقانی اعزام شد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که انفجار در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه اداری رخ داده و شدت آن به حدی بوده که منجر به تحریب درها و پنجره ها و دیوار پشتی این واحد شده بود.

ملکی با بیان اینکه داخل این واحد 70 متری یک نفر حضور داشت، گفت: با توجه به گفته شاهدان فعالیت این واحد اداری هنوز آغاز نشده و تعداد اسباب و اثاثیه در آن قرار داشت و یک مردی 34 ساله نیز برای نگهداری این اقلام در ساختمان مانده بود که درپی انفجار دچار مصدومیت شده و به مراکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به ساعت وقوع این حادثه تصریح کرد: با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار شدید ساختمانی در مرکز تهران

انفجار شدید ساختمانی در مرکز تهران