مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-06سياسي

ساخت سردیس 23 نفر از مفاخر همدان/ برگزاری نخستین سمپوزیوم مفاخر و مشاهیر


مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان از برگزاری نخستین سمپوزیوم مفاخر و مشاهیر همدان خبر داد و گفت: سردیس 23 نفر از مفاخر همدان ساخته می شود.

- حسین خانجانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری نخستین سمپوزیوم مفاخر و مشاهیر در همدان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین مفاخر و مشاهیر زیادی را در خود پرورانده است بر آن شد تا داشته های خود را بروز دهد زیرا ارج نهادن به بزرگان و مشاهیر در قالب شعار نمی گنجد.

وی با تاکید بر اینکه داشته های همدان به لحاظ علمی، فرهنگی و ادبی باید معرفی شده و کهن بودن همدان را به رخ جهانیان بکشد افزود: بر این اساس سازمان منظر و فضای سبز شهری قرار شد مطالعاتی داشته باشد و به مفاخر علمی و فرهنگی شهر همدان از قبل سده 1300 بپردازد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان با اشاره به اینکه انتخاب آثار و هنرمندان طی چند مرحله انجام شد بیان کرد: کارشناسان پس از طی مراحلی به اطلاعات 23 نفر از مفاخر و مشاهیر همدان دست یافتند و تاییدیه ها گرفته شد.

 وی با بیان اینکه مرحله بعدی کار فراخوان تصویرسازی مشاهیر بود تصریح کرد: در مرحله بعد فراخوان شد که هنرمندانی که می توانند این تصاویر را به سردیس تبدیل کنند، اعلام آمادگی کنند که 80 نفر معرفی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سردیس 23 نفر از مفاخر همدان/ برگزاری نخستین سمپوزیوم مفاخر و مشاهیر

ساخت سردیس 23 نفر از مفاخر همدان/ برگزاری نخستین سمپوزیوم مفاخر و مشاهیر