مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-06سياسي

برگزاری ویژه برنامه «هر شهید یک درخت» در شرق پایتخت


شهرداری منطقه8 تهران به مناسبت فرا رسیدن هفته درختکاری و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا طرح ویژه «هر شهید یک درخت» را در منطقه اجرا می کند.

- شهرداری منطقه8 تهران به مناسبت فرا رسیدن هفته درختکاری و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا طرح ویژه هر شهید یک درخت را در منطقه اجرا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود رنجبریان شهردار منطقه 8 گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته درختکاری و همچنین یادآوری ایثار و فداکاری شهدای والا مقام، تعداد 110 اصله نهال در منطقه برای خانواده های محترم شهدا و علاقمندان به کاشت نهال آماده شده و پلاک اختصاصی نیز برای هر درخت همراه با درج نام یکی از شهدای گرانقدر مهیا کرده ایم تا طی مراسمی، کاشت این 110 اصله نهال در منطقه 8 با یاد 110 شهید منطقه ثامن تهران صورت پذیرد.

شهردار منطقه 8 افزود: از جمله سنت های نیکو و پسندیده، کاشت درخت و درختکاری است که از توصیه های مهم دینی و فرهنگی بوده و علاوه بر این در ابعاد مختلف زندگی افراد از جمله سلامتی و غیره هم مؤثر است و می تواند آثار و برکات بسیاری را برای مردم جامعه به همراه داشته باشد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه کاشت نهال به یاد شهدا چندین سال است که انجام می شود و این مهم به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاصل شده که در راستای گرامیداشت شهدا و زنده نگه داشتن نام افتخارآفرینان و مردان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه «هر شهید یک درخت» در شرق پایتخت

برگزاری ویژه برنامه «هر شهید یک درخت» در شرق پایتخت