مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-06فرهنگي

ایجاد باشگاه های فرهنگی مبتنی بر کتاب از رویکردهای وزارت ارشاد است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از رویکردهای وزارت ارشاد را تبدیل کتابخانه ها از یک مرکز قرائت خانه و امانت کتاب به یک باشگاه فرهنگی مبتنی بر کتاب خواند.

- ایسنا/یزد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از رویکردهای وزارت ارشاد را تبدیل کتابخانه ها از یک مرکز قرائت خانه و امانت کتاب به یک باشگاه فرهنگی مبتنی بر کتاب خواند.

سیدعباس صالحی صبح امروز شنبه در مراسم افتتاح کتابخانه مرکزی یزد با اشاره به اینکه یزد یکی از کانونهای فرهنگ مکتوب ایران اسلامی است، اظهار کرد: امروز شاهدیم که در آستانه بهار طبیعت، بهار اندیشه نیز در این شهرستان شکوفه زده و ثمرات آن بیش از پیش بر این محیط و این منطقه پرتو افشانی خواهد کرد.

وی در ادامه به رویکردهای کتابخانه های عمومی در سالهای اخیر، افزود: علمی عمل کردن و به پشتوانه دانش فعالیت کردن یکی از این رویکردهاست که از از جمله اقدامات انجام شده در این رابطه راه اندازی انجمن علمی کتابخانه های عمومی کشور بود که بیش از هزار نفر از متخصصان حوزه علمی کتابخانه در آن عضویت دارند.

صالحی رویکرد دوم مورد توجه در این حوزه را تبدیل کتابخانه ها از یک مرکز قرائت خانه و امانت کتاب به یک باشگاه فرهنگی مبتنی بر کتاب است که در همین راستا حدود 300 هزار برنامه اجرا شده و بیش از چهار میلیون نفر از این باشگاه فرهنگی کتابخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد باشگاه های فرهنگی مبتنی بر کتاب از رویکردهای وزارت ارشاد است

ایجاد باشگاه های فرهنگی مبتنی بر کتاب از رویکردهای وزارت ارشاد است