مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-06سياسي

برگزاری انتخابات قانونمند اولویت اصلی مجریان باشد


مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری همدان برگزاری انتخابات قانونمند را یک اصل مهم برشمرد و گفت: جلسات کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان به صورت هر دو هفته یکبار و در ایام نزدیک به انتخابات به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، احسان شهابی پیش از ظهر امروز در اولین جلسه کمیته امور حقوقی ستاد انتخابات استان به ریاست مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بر رعایت و اجرای کامل قانون و شاخص های ابلاغی برای کمیته حقوقی از سوی ستاد انتخابات کشور تاکید کرد.

وی به تبیین 6 شاخص ارزیابی کمیته حقوقی ستاد انتخابات استانداری ها و فرمانداری های سراسر کشور ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور پرداخت و گفت: بر اساس این شاخص ها حمایت و معاضدت حقوقی از مجریان انتخابات، ارائه آموزش های حقوقی و تخصصی در رابطه با قوانین و مقررات انتخابات به مجریان و دست اندرکاران انتخابات وظیفه اصلی کمیته حقوقی ستاد انتخابات است.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری همدان نحوه رسیدگی به شکایات و تعیین تکلیف آنها، تشکیل، جمع آوری و نگهداری پرونده داوطلبان برای طرح دعوی و یا دفاع در مراجع قضایی، نحوه رسیدگی به اعتراض ها و رعایت موارد مذکور در قانون از طرف هیأت های اجرایی، مستندساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات قانونمند اولویت اصلی مجریان باشد

برگزاری انتخابات قانونمند اولویت اصلی مجریان باشد