مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-06اقتصادي

در پرورش اندام و بدنسازی نگاه ویژه ای به شهرستان های خراسان رضوی داریم


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از کمک 750 میلیون ریالی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان به شهرستان ها در نیمه دوم سال 99 خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از کمک 750 میلیون ریالی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان به شهرستان ها در نیمه دوم سال 99 خبر داد.

سروش پورآزاد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص عملکردش در راس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در زمان شروع فعالیتم؛ عدم هماهنگی و ساماندهی هیات های شهرستانی بود، به نوعی که در اکثر شهرستان ها یا هیاتی وجود نداشت و یا هیات بدنسازی و پرورش اندام آن شهرستان فعالیتی نداشت.

وی افزود: در سال گذشته پیش از شیوع بیماری کرونا تلاش شد تا در تمامی مسابقات و فعالیت های که به صورت استانی برگزار می شود، تیم های شهرستانی حضور داشته باشند، اما در سال 99 برنامه ریزی و هدف ما فعالسازی شهرستان های غیر فعال و پشتیبانی و توانمندسازی شهرستان های فعال بود.

پورآزاد خاطرنشان کرد: در سال جاری با دو رویکرد استفاده از ورزشکاران و چهره های مطرح هر شهرستان و یا افراد توانمند برای حمایت از این رشته، سرپرست ها و روسای هیات های شهرستانی منصوب شدند و وضعیت تمامی شهرستان های استان و نحوه فعالیت هیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پرورش اندام و بدنسازی نگاه ویژه ای به شهرستان های خراسان رضوی داریم

در پرورش اندام و بدنسازی نگاه ویژه ای به شهرستان های خراسان رضوی داریم