مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-06سياسي

موزه ها در ایام نوروز تعطیل هستند؟


مدیر برنامه ریزی و توسعه خدمات موزه ای بنیاد مستضعفان به بیان توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت موزه ها در ایام نوروز پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، حمیدرضا قنبری همدانی در خصوص فعالیت موزه های بنیاد مستضعفان در ایام نوروز گفت: ما در این خصوص از ستاد کرونا تبعیت می کنیم و چنانچه مجوز فعالیت داشته باشیم در این ایام به فعایت خود ادامه می دهیم.

وی افزود: یکی از دلایل اقتتاح موزه هنر ایران و مجموعه هنری موزه ای سردار آسمانی در روز های پایانی سال این بود که پیش بینی می کردیم سفر در به دلیل شرایط کرونا مقدور نباشد و به همین دلیل برای خدمت رسانی به مردم در ایام عید این موزه ها را در این زمان افتتاح کردیم.

مدیر برنامه ریزی و توسعه خدمات موزه ای بنیاد مستضعفان متذکر شد: ما آمادگی داردیم از همین امروز بازدید داشته باشیم، اما یکسری پروتکل هایی اعلام شده است که ما باید آن ها را راعایت کنیم و قبل از بازدید باید ثبت نام انجام شود.

وی ضمن اشاره به به اینکه ما با ظرفیت یک پنجم تا یک چهارم ظرفیت موزه پذیرای مردم هستیم، بیان کرد: به احتمال زیاد اگر ستاد ملی کرونا اجازه دهد در ایام نوروز خدمت گزار مردم هستیم.

قنبری در خصوص برنامه های بنیاد مستضعفان برای ساخت موزه در شهر های تاریخی ایران توضیح داد: بنیاد مستضعفان به همراه یکسری از نهاد ها و ارگان ها نظیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه ها در ایام نوروز تعطیل هستند؟

موزه ها در ایام نوروز تعطیل هستند؟