مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-06اقتصادي

یک دلار از پول نفت تلف نشد/ سخن مقامات رسمی حرف آخر ایران در مورد برجام است


به رغم مشکلاتی که در زمینه فروش نفت داشتیم، حتی یک دلار از پول نفت تلف نشد و حتی یک بابک زنجانی کوچک شکل نگرفت زیرا همه دقت ها لحاظ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسحاق جهانگیری، پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد با اشاره به اینکه یزدی ها همواره برای حل مشکلی راهکار دارند و از این رهگذر به نتایج مطلوب نیز رسیده اند، اظهار داشت: صبوری و قناعت یزدی ها از مهمترین شاخص های اخلاقی توسعه است.

وی عنوان کرد: هدف عالی اقتصاد مقاومتی و سیاست هایی که رهبر معظم انقلاب در 24 بند با پنج رویکرد اعلام کردند، باید در دستور کار همه دستگاه ها قرار گیرد و فقط مختص دستگاه های اقتصادی نیست.

جهانگیری بیان کرد: نتیجه اقتصاد مقاومتی باید این باشد که در برابر تکانه هایی که به اقتصاد کشور وارد می شود، اقتصاد از هم نپاشد و سرپا باشد که در طول دو سه سال اخیر سه تکانه مهم و اساسی داشتیم که یکی از آنها کاهش شدید قیمت نفت بود.

وی، تحریم های جدید را نیز یکی از دوره های استثنایی دانست و گفت: این تحریم ها هنوز تمام نشده و آمریکایی ها هنوز تحریم های ظالمانه ضد حقوق بشر خود را ادامه می دهند و اگر به دنبال مذاکره هستند، باید این تحریم ها را بردارند و تا این اتفاق نیفتاده، معتقدیم که هنوز در جنگ اقتصادی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دلار از پول نفت تلف نشد/ سخن مقامات رسمی حرف آخر ایران در مورد برجام است

یک دلار از پول نفت تلف نشد/ سخن مقامات رسمی حرف آخر ایران در مورد برجام است