مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-06اقتصادي

حراج اولین توییت توییتر به عنوان یادگاری دیجیتالی


همین الان حساب توییترم را ایجاد کردم به عنوان نخستین توییتی که در توییتر ارسال شد، از سوی جک دورسی، مدیرعامل توییتر به فروش گذاشته شد.

- "همین الان حساب توییترم را ایجاد کردم" به عنوان نخستین توییتی که در توییتر ارسال شد، از سوی جک دورسی، مدیرعامل توییتر به فروش گذاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جک دورسی این پست معروف را به عنوان یک امضای دیجیتالی منحصر در وب سایت Valuables Cent برای فروش توییتها به عنوان توکن تعویض ناپذیر (NFT) به فروش گذاشت.

این پست که در مارس سال 2006 از حساب دورسی ارسال شد، روز جمعه در عرض چند دقیقه پس از این که مدیرعامل توییتر لینک فروش آن را توییت کرد، پیشنهاد خرید به ارزش 88 هزار و 888 دلار و 88 سنت دریافت کرد.

پیشنهادهای قدیمی برای این توییت نشان می دهد که از دسامبر به فروش گذاشته شده اما پس از توییت روز جمعه دورسی، توجه بیشتری به سمت آن جلب شد.

توکن تعویض ناپذیر (NFT) فایلهای دیجیتالی هستند که به عنوان امضاهای دیجیتالی شناخته می شوند تا نشان دهند چه کسی صاحب تصاویر، ویدیوها و سایر رسانه های آنلاین است.

توییت 15 ساله دورسی یکی از معروفترین توییتهایی است که در این پلتفرم ارسال شده و ممکن است پیشنهاد خرید بالایی دریافت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراج اولین توییت توییتر به عنوان یادگاری دیجیتالی

حراج اولین توییت توییتر به عنوان یادگاری دیجیتالی