مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-06اقتصادي

هر کالای وارداتی قاچاق نیست


رییس کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس، تاکید کرد که هر کالای وارداتی یا صادراتی را نمی توان قاچاق محسوب و برچست قاچاق بر آن الصاق کرد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس، تاکید کرد که هر کالای وارداتی یا صادراتی را نمی توان قاچاق محسوب و برچست قاچاق بر آن الصاق کرد.

خسرو فروغان شنبه 16 اسفند در جلسه کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس که با موضوع بررسی مشکلات محموله های صادراتی برگزار شد، گفت: متاسفانه نیروهای مجری برخی از قوانین تشخیص کالای قاچاق از غیر قاچاق را ندارند و اگر اشکالی برای محموله های مختلف کالا ایجاد شود، اولین اقدام آنها برچسب قاچاق کالاست که موجب می شود ترخیص و یا رفع اشکال آن کالا در مسیر بسیار سختی قرار گیرد.

فروغان با بیان اینکه پدیده قاچاق بسیار گسترده و مقابله با آن نیازمند عزم جمعی است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر آمارهایی از قاچاق در بازار داخل کشور وجود دارد که تعجب آور است و هیچ دستگاهی نیز نمی تواند کالاهای قاچاق را از بازار جمع کند.

این عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان فارس ادامه داد: در شرایط فعلی اقتصاد کشور فشارهای زیادی بر وارد کننده ای که با تمام سختی ها کالای خود را از مبادی رسمی کشور وارد کرده تحمیل شده در حالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کالای وارداتی قاچاق نیست

هر کالای وارداتی قاچاق نیست