مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-06فرهنگي

سفیر اکراین در تهران به تماشای کدام تئاتر رفت؟


«سرگیی بوردیلیاک» سفیر اکراین به همراه گروه همراه خود از سفارت این کشور به تماشای نمایش «هولودومور» در عمارت نوفل لوشاتو نشست.

- سرگیی بوردیلیاک سفیر اکراین به همراه گروه همراه خود از سفارت این کشور به تماشای نمایش هولودومور در عمارت نوفل لوشاتو نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخش هایی از گزارش روابط عمومی گروه سه نقطه، آمده است: علی صفری، نویسنده این نمایشنامه در گفتگویی که با همراهی رها حاجی زینل کارگردان نمایش، داود نامور، مدیر عمارت نوفل لوشاتو و سفیر اکراین انجام شد، درباره چگونگی پرداختن به نمایشی با موضوع هولودمور گفت: شخصا همیشه در قبال جنگ های مختلفی که در جهان رخ داده دغدغه داشته ام، پیش از این هم درباره جنگ جهانی دوم دو متن آشویتس زنان و برلین 10:10 را به نگارش درآورده ام و حال به سراغ واقعه ای تاریخی که در دوران صلح رخ داده رفته ام.

وی ادامه داد: قطعا نوشتن درباره هولودومور اتفاق بسیار پیچیده و حساسی است، من نزدیک به دو سال به نگارش این نمایشنامه فکر کرده ام، در همین رابطه با چند تن از دوستان اکراینی صحبت کردم، متاسفانه، اما اطلاعات جامعی از این واقعه در دست نبود و من سعی کردم با جمع آوری تمامی اطلاعات اثری نزدیک به واقعیت خلق کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر اکراین در تهران به تماشای کدام تئاتر رفت؟

سفیر اکراین در تهران به تماشای کدام تئاتر رفت؟