مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-06اقتصادي

توزیع بیش از یک میلیارد لیتر فرآورده نفتی در استان زنجان


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، از توزیع بیش از یک میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، از توزیع بیش از یک میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی در سال جاری خبر داد.

حمید حبیبی در گفت وگو با ایسنا، از توزیع بیش از یک میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این مقدار سوخت در مدت 11 ماه گذشته توزیع شده و در اختیار متقاضیان در بخش های مختلف مصرفی قرار گرفته است.

وی افرود: انبار نفت شهید تندگویان منطقه با توان ذخیره سازی انواع فرآورده، وظیفه انبارش و توزیع سوخت به متقاضیان سوخت استان از جمله جایگاه ها، فروشندگی ها، صنایع و کارخانجات و نیروگاه را با همکاری مستمر بالغ بر 100 دستگاه نفتکش در قالب 5 شرکت حمل و نقل بر عهده دارد.

این مسئول با اشاره به توزیع کپسول سیلندر گاز مایع در استان، ادامه داد: در استان زنجان 380 روستا گازرسانی نشده که انرژی گرمایشی آن توسط نفت سفید و سوخت مصرفی پخت و پز آن توسط سیلندرهای گاز مایع تامین می شود.

حبیبی، نظارت بر توزیع گاز مایع را وظیفه وزارت صمت دانست و تصریح کرد: تامین و توزیع سیلندر گاز مایع بر عهده شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است و این شرکت سوخت گاز مایع 25 هزار خانوار را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از یک میلیارد لیتر فرآورده نفتی در استان زنجان

توزیع بیش از یک میلیارد لیتر فرآورده نفتی در استان زنجان